İçeriğe geç

Garantiye Giden Telefondan Ücret Alınır Mı

Telefon hangi durumda garantiye girer?

3) Garantinin bir parçası olarak hangi durumlar bulunur? Arızalı ürünler garanti ile kaplıdır. Bununla birlikte, kullanım hatası (reklam ve kullanıcı kılavuzundaki sorunlarla çelişkili olarak tüketicinin çelişkili kullanımından kaynaklanan hatalar) garantinin kapsamı dışındadır.

Garantili cihazdan servis ücreti alınır mı?

Satıcı, üretici ve ithalatçı bu sorumluluğu kullanmaktan sorumludur. Garanti sertifikası düzenlemesinin 8. maddesinin bir parçası olarak, satıcı ürünü ücret almadan onarmakla yükümlüdür.

Garantisi olan telefon değişir mi?

Tüketiciye göre, cep telefonu üreticileri veya satıcıları 2 yıllık garantidir. Bu süre zarfında, cihazlar üretici tarafından arızalarda onarılır veya değiştirilir.

Garantiye giden telefon iade edilir mi?

Sorun ilk 6 ay içinde meydana gelmişse, geri ödeme talep edebilirsiniz. Garanti süresi içinde 1’den fazla bir arıza olmasına rağmen, geri ödeme de talep edebilirsiniz.

Garantiye giden telefona ücret ödenir mi?

Garanti süresi boyunca malzeme ve işleme ve montaj hataları nedeniyle arızalar, işleme maliyetleri, parçalardaki değişiklik veya başka bir adın ücretsiz olarak onarılması durumunda.

Garanti kapsamına ne girer?

Fiat’ta oluşturulan kontrollere göre üretim hatası nedeniyle garantinin kapsamı yanlış parçalardır. Onarım veya değişim. Değişim veya onarım için gerekli işleme. Onarım sürecini garantinin bir parçası olarak yerine getirmek için gereken malzemelerin tedarikini kapsar.

Garantiye giden telefon kaç günde gelir?

Bu sefer cihazınıza bağlı olarak değişir. Basit bir sorunsa, cihaz çok kısa bir sürede ulaşır – ortalama 1 hafta diyebiliriz. Ancak, sorun büyükse veya hizmet herhangi bir yedek parça içermiyorsa, bu dönem 15 güne kadar uzatılabilir.

Yetkili serviste arıza tespiti ücretli mi?

Yetkili hizmetlerde, hataların tanınması için bir ücret genellikle tahsil edilir.

Fatura olmadan garanti belgesi geçerli mi?

Garanti süresi boyunca garanti hizmetinden yararlanmak için, onaylanmış garanti sertifikası veya faturalar için satış tarihi ve bayi damgası gereklidir.

Kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?

Garanti süresi boyunca, aynı hata iki kez değiştirilir ve dört kat farklı hatalar yapan cihaz. .

Ekran çatlaması garantiye girer mi?

Cevap: Cep telefonu üreticisi, ön camlar, tüm hasarların ekranı ve dokunuşu gibi: B. Kullanıcı hatasını kırmak ve kırmak. Bu nedenle, kırılmış veya net ekranları garantinin bir parçası olarak değiştirmeyin.

Teknik servis ücreti yasal mı?

Evinize veya işte geldiğimizde, sitedeki hatanın sahada ne olduğunu çözmeye çalışıyoruz. İsterseniz, hata da kaldırılır. Hata çözülmemiş olsa bile, durum yasa ile çelişmez.

Telefon hangi durumlarda garantiye girmez?

Ürün, tüketici tarafından yazılan talimatlara ve kılavuzlarda yazılan talimatlara aykırı olarak kullanılırsa ürün garanti edilmez. Etki veya ıslak, bu koşulların ani değişikliklere, bozulmasına ve oksidasyonuna karşı garantiden kalır.

Kaç arızada ürün değişir?

Bir garanti ile kaplı bir cihaz aynı hatayı dört veya dört kez dört kez tekrarlarsa, üreticinin bu ürünü ücretsiz olarak değiştirmesi gerekir. Bu hakları kaybetmek istemiyorsanız, yetkili hizmetler için endüstriyel ürünlerin onarımını yapmalısınız.

Telefon hangi şartlarda iade edilir?

Kendimi değiştirme veya geri ödeme hakkım var mı? Evet, satın alınan mallar kusurlu ise, tüketiciler fiyatı geri ödeme hakkına, hayal edilemez bir yanıltıcı yanıltıcı, fiyat azaltma veya malların teslimat tarihinden itibaren serbest onarımı ile mallardaki değişikliğe sahiptir.

Garanti şartları nelerdir?

Garanti belgesindeki zorunlu makaleler nelerdir? Üretici veya ithalatçı hakkında bilgi. Satıcıdan bilgi. Fatura tarihi ve malların tüketiciye tarihi ve teslimatı hakkında ayrıntılar. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tüm garanti hakkında daha fazla unsur …

Garantisi olan telefonun ekranı kırıldı garantiye girer mi?

Cevap: Cep telefonu üreticisi, ön camlar, tüm hasarların ekranı ve dokunuşu gibi: B. Kullanıcı hatasını kırmak ve kırmak. Bu nedenle, kırılmış veya net ekranları garantinin bir parçası olarak değiştirmeyin.

Telefonu servise gönderirken neler gerekli?

Bir cihaz gönderirken teknik hizmet ve aksesuarlara ne dikkat etmeliyim? … Gönderen ve Adres Bilgileri: Gönderen bilgilerinizi girin ve adres bilgilerini tamamen ve doğru bir şekilde girin.

Sadece fatura ile garanti olur mu?

Garanti sertifikası yazılı olarak veya sabit bir veri depolama ile uygulanabilir. Mülk için verilen faturalar garanti sertifikasının yerini alıyor mu? Mülk için verilen faturalar ve makbuzlar gibi belgeler Garanti Sertifikasının yerini almaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

intobet şişli escort ankara escort casibom resmi